Tuesday, November 13, 2007

Konfederasi hati

Selamat datang.

Actually,
Aku bukannya orang yang suka sangat dengan blog. Sebelum ni aku dah 2 kali buat blog. Tapi tak menjadi.hm.
Aku ada blog kat myspace. Itupun just for fun. Aku luahkan apa yang ada dalam minda dan hati ni. Kadang-kadang bende yang terlintas dalam kepala otak ni pon aku masukkan dalam blog. Tapi selalunya aku merepek la. hihi :-)

Configuration.
Aku tahu.
Bukan ramai orang yang baca blog.lagi2 blog aku.tp kali ni aku nekad.aku nak tulis jugak walaupun pembacanya adalah diriku sendiri.

Konfederasi Hati.
Setiap hari bangkit dari tidur, kita telah memulakan satu hidup yang baru. Maknanya pengalaman baru yang harus kita tempuhi, cabaran baru yang harus kita sahut.
Dan pengalaman-pengalaman inilah elok dikongsi bersama. Moga setiap darinya memberi seribu satu hikmah. Yang baik jadikan tauladan. Yang buruk jadikan sempadan.

Ini adalah kata-kata dari minda aku. Aku akan bohong diri sendiri jika minda berkata lain, jari-jemari ini menaip lain.
Jujurnya, aku ingin jujur pada diri sendiri dan orang lain.
Baca dengan hati yang terbuka.
Moga tiada prejudis.
salam.
hm.

1 comment:

tinta biru said...

Kiranya nie 1st day Aben menulis blog Konfederasi Hati Nasional nie eh? Ok2...=)