Friday, November 16, 2007

BBQ

LAPORAN BBQ.
Hari : Selasa
Tarikh : 6 November 2007
Tempat : No 27 Jalan Rumbia Dua 18/19 B,40200 Shah Alam
Pemilik : Tn Hj Yusoff Hamid
Masa : 1400 - 1900

Kehadiran : 8 ORANG

aku tak tau pon diorg plan nak wat kat umah aku.
aku pon tak cadang nak wat.
huhu.
aku dapat panggilan dalam pukul 11 pagi.
aku pon on je la.
mulanya cadang nak wat kat bukit cerakah nuu la kononnya.tapi takde sambutan.

Juon datang dalam lebih kurang pukul 2.00.ada sama bro,ayie,akim,anas,alan,man.lepas tu juon kluar balik ngn man.pi jemput cha kat bt3.

diorg dtg bawak,ayam 3 ekor,daging burger,hotdog,rusuk kambing,kerang 3 kelo.juon punye idea.banyak giler kan?
memasing perut boya!
hihih.

juon,man,cha sampai je,memasing wat tugas masing2.akim,bro marinate ayam.alan,juon basuh kerang.ayie,anas kat luar try pasang api.cha tgk TV.

Gambar bawah ni adalah gambar teratak hamba yang sederhana.yang ber'posing' depan tu sbnarnya orang gile!


Yang ini adalah mak sayerr..hihihi!!


ni lah aktiviti kami pada hari tersebut..
hm.
ayie tu sbnarnya nak tumpang glemer.hihi.




yang berdiri tu name dier ayie and yang tgh dok tuh juon.dier suke makan kerang.kerang pon suke kat die!hhihi.


suma macam tgh lapar masa tu.hm.



ini adalah rupa sebenarnya cha waktu dier tgh lapar..


bab panggang memanggang...



inilah hasilnya..



time makan.





AKIM = Trouble.



selaku ajk kebersihan dan keceriaan,aku harus memastikan kerbersihan tempat..
hm.


aktiviti ini amat menarik.
walaupun kat tepi padang depan umah aku.
:)





sekian.

Amir Hazrat Yusoff.
AJK Kebersihan dan Keceriaan.

1 comment:

tinta biru said...

Aben, mesti tringat kt arwah Ayie bila tgk semula entry n gambar2 nie kan? Moga dia tenang d sana. Btw, bila kita2 nk wat cmni plak kt dpn umah Aben? =)