Wednesday, July 14, 2010

Sketsa.

Aku tengah serabut sebenarnya.
Serabut dengan kerja-kerja.
Sekarang hanya menunggu hasilnya saja.
Hm.

Kononnya nak mengadu la.
Haha.

Tapi lain yang jadi pulak.

Begini..

Aku : Awakk..(namaku rahsiakan.hihi) :-( hm.

Dia: Awak tipu saya, sampai ati :'(

Aku: Sumthin has happen.sori if susashkan.hm.sori sangat-sangat.hm :'(

Dia: Alasan semata-mata, sampai hati, kenapa sampai macam ni skali, kenapa?

Aku: Saya..saya..tak tau nak cakap macammana dah.saya betul-betul mintak maaf..hm.

Dia: Dahla, saya dah jelik tau tak?Jelik dengan alasan semua ni!

Aku: Awak..nanti dulu..dengar apa yang saya nak cakapkan...plss..saya tak berniat nak tipu awak..sungguh.sesuatu telah terjadii..

Dia: Sudahla..awak memang tak pernah serik dengan apa yang dah jadi kan?kan?!

Aku: Awak..apa yang jadi dulu janganla diungkit..lagipun perkara tu dah selesaikan?Dia pon dah bahagia dengan suaminya..awakk..plss jangan camni..saya betul-betul mintak maaf. Sesuatu benar-benar telah terjadi pagi tadi..

Dia: Sudahlah..awak memang tak pernah serik, takde gunanya kita berbaik sekarang, awak mungkiri janji, selamat tinggal, semoga awak bahagia!

Aku: Sampai hati awakk..hm. Awak..plss..jangan tinggalkan saya. Hm. Takpe lah...moga Allah Subhanahuwataa'la akan tunjukkan kebenarannya..semoga awak bahagia...selamat jalan romeoo!

Dia: Cuttt~!!


Sekurang-kurangnya dia membuatkan aku ketawa.
Haha.

Lupa sekejap serabut yang melanda.
Moga Allah berikan jalan yang mudah dalam tiap urusanku.
InshaAllah.

Wallahu'alam.

Hm.

1 comment:

anuar sugarcanetebu said...

mesti comey je aben sebut `awak`. klu pnjang lg `awakkkkkk` haha