Sunday, August 30, 2009

Bunga + Hati = Ramadhan Kareem

Ketika aku sedang melalui hari-hariku...
aku sentiasa bersyukur, walau apa yang telah menimpa..

Namun tak dapat nak padamkan semua kenangan.
aku hidup kerananya.

Biarlah.
aku serahkan segalanya.
aku serah dia pada tuhan yang Esa.
tak ada dendam yang tersembunyi.
tak ada syarat untuk aku mencintainya.

Biarlah.
Hm.

"Dan barang siapa yang sentiasa bersyukur (nikmat), maka akan Aku tambahkan nikmatku, dan siapa yang kufur (nikmat), ketahuilah, azabku amatlah pedih"

3 comments:

Siti Hajar Zainal said...

hehe
suke sy tgk a.aben dgn apron tu..
bukan maen posing ngan caramel
abg aben hutg caramel utk sy eyh/

Mohd Naufal Bin Abdul Kadir said...

herm...u sounded sad??? what's the catch??? heheheh

Unknown said...

aben..aslmkum..dh lame x sggh blog ni.. wah..menjadi penjual karamel skrg ni..x menjemput pun kwn2 g mkn karamel..huhuhu..=p