Saturday, November 15, 2008

McD.kopi.kami

jalan-jalan.
jumpe MCd.
jumpe kawan.
ajak makan.


jalan-jalan.
jumpe Mcd.
buat esaimen tak henti-henti.
sambil minum kopi.


minum kopi.
dekat McD.
bila habis,
tambah lagi.


Dya taip.
Mo lukis.
Nareem susun.
Roe fikir.
Aku cemas.haha.tah pape aku tulis nih~!


jalan-jalan.
dekat McD.
moga satu hari nnti.
bertemu lagi.


hm.
agaknya terlewat aku post perkara ni. Tapi perkara ni tak henti-henti berulang tayang dalam benak.
Bagi aku ianya sebuah permulaan yang menarik.
Sebuah pengakhiran yang terbaik.
semuanya.
kehidupan ini.
semuanyaa..
insyaAllah.

aku sayang korang.

7 comments:

Mo Nazmi Ahmad. said...

aben. aku pun syg dowh ko. mmg terbaek ah.! :) An A akan menjadi seperti icing on the cake. Amin.

aben. said...

huhu.
insyaAllah.
tak dpt pon takpe.
kite dah wat yg terbaek.
huhu.
sedih plak
....

Ridy Anwar said...

I MISS YOU too aben!
wehehe
=)

aben. said...

nareem : soon.ill inform u la nnti. :)

ridi : ko miss aku ke?hihihi...

imhays damha said...

hehe
nmpk aritu
di mcd
bz kan =)
skang dh free
hehe

Rye said...

lalala~

Pokde Ijam said...

hahaha...
lambatnye aku komen..
hmm..
the most unforgettable grouping ever..